LiperiBerapa banyak pengubah minyakMasalah dan penyelesaian biasa

  • masa pelepasan:2024-04-06 16:39:57
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:496
  • Penerangan pantas:

    Liperi,Operasi pengubah tenggelam minyakPengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan k

Kandungan artikel

Operasi pengubah tenggelam minyak

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

LiperiIsolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

TakasakiContainer pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan,LiperiPenukar jenis kering 200 KVA, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini,LiperiPenukar jenis kotak 100, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.


LiperiBerapa banyak pengubah minyakMasalah dan penyelesaian biasa



Selepas ujian, sambungkan hubungan isyarat data relay kereta dengan litar penggera, hubungan tarik-masuk dengan litar pembukaan,LiperiKeperlukan pemasangan untuk bangku pengubah distribusi, dan laraskan nilai perlindungan yang berlebihan.

Pembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada anda

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

pengurusan perantiJika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %) ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Lepaskan skru inti

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.


LiperiBerapa banyak pengubah minyakMasalah dan penyelesaian biasa



Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Pengurusan kualiti rantai bekalanOperasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Transformer

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

LiperiPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Guna bahan serat untuk menutup bolt untuk mencapai tujuan mengawal kebocoran. Yang lain ialah untuk memadam bolt (kacang), memadam pemindah filem biru Fushi di permukaan, kemudian ketat selepas memadam bahan-bahan mentah di permukaan. Selepas kering, tujuan rawatan boleh dicapai.

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

LiperiMaklumat produk lain
  • BorujerdPengubah distribusi minyak tenggelam 10kVFaktor sekatan semasa penggunaan

    BorujerdPengubah distribusi minyak tenggelam 10kVFaktor sekatan semasa penggunaan

  • WichitaPlatform angkat hidraulik diletak silinderSelalunya dirawat dengan pencegahan karat

    WichitaPlatform angkat hidraulik diletak silinderSelalunya dirawat dengan pencegahan karat

  • WichitaJembatan pengangkutan gudangPengenalan beberapa bentuk konfigurasi

    WichitaJembatan pengangkutan gudangPengenalan beberapa bentuk konfigurasi

  • MezoturMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikJumlah keseluruhan pasaran

    MezoturMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikJumlah keseluruhan pasaran

  • MezoturHarga jembatan naik bimbitAnalisis kesalahan dan strategi biasa dalam penyelenggaraan

    MezoturHarga jembatan naik bimbitAnalisis kesalahan dan strategi biasa dalam penyelenggaraan

  • MezoturPlatform mengangkat talian aluminumHitung sorotan

    MezoturPlatform mengangkat talian aluminumHitung sorotan

  • QarchakPengubah distribusi penyimpanan tenagaCara memilih kualiti

    QarchakPengubah distribusi penyimpanan tenagaCara memilih kualiti

  • WeyherovoPlatform angkat hidraulik diletak silinderPerkembangan pasaran perindustrian akan cenderung

    WeyherovoPlatform angkat hidraulik diletak silinderPerkembangan pasaran perindustrian akan cenderung

  • segera:Peringatan: Maklumat LiperiBerapa banyak pengubah minyakMasalah dan penyelesaian biasa memberi anda LiperiBerapa banyak pengubah minyakMasalah dan penyelesaian biasa oleh syarikat kami, perkhidmatan LiperiBerapa banyak pengubah minyakMasalah dan penyelesaian biasa dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LiperiBerapa banyak pengubah minyakMasalah dan penyelesaian biasa, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LiperiBerapa banyak pengubah minyakMasalah dan penyelesaian biasa. LiperiBerapa banyak pengubah minyakMasalah dan penyelesaian biasa di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LiperiBerapa banyak pengubah minyakMasalah dan penyelesaian biasa, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!